برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی نگاه ویژه اوسمار به تابستان|از جذب دروازه‌بان تا بازیکن زیر ۲۳ سال گردان دو بازی را محروم شد ربیعی در پرونده مس درگیر است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و تاتنهام| صدرنشین شمایی آقای پپ! پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاشازاده: استقلال با همین استراتژی قهرمان است ظهور یک مدافع جدید دراستقلال| حامدی‌فر نمره قبولی گرفت شاخ و شانه میرزازاده برای رقبای خارجی + عکس
سرخط خبرها

گل‌محمدی به تراکتور نزدیک‌ شد | تبریزی‌ها مشکل یحیی را حل می‌کنند؟

  • کد خبر: ۲۲۲۰۶۵
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
گل‌محمدی به تراکتور نزدیک‌ شد | تبریزی‌ها مشکل یحیی را حل می‌کنند؟
با جدایی پاکو خمز، مدیران باشگاه تبریزی برای هدایت تیم خود به سراغ یحیی گل محمدی رفته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از کسب نتیجه دور از انتظار تراکتوری‌ها در هفته بیست و سوم مقابل ذوب آهن، پاکو خمز سرمربی این تیم درخواست جدایی از این تیم داد.

در حالی که مدیران این باشگاه ابتدا برای حضور و فعالیت خمز تا پایان فصل به توافق رسیده بودند تا خمز در لیگ و جا حذفی حضوری پرقدرت داشته باشد، اما سرمربی اسپانیایی این تیم امروز از جمع تراکتوری‌ها خداحافظی کرد و مدیران این باشگاه نیز با استعفایش موافقت کردند.

حالا در آستانه ۶ هفته مانده به پایان لیگ برتر، در حالی که تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده سوم قرار دارد و با صدر اختلافش به ۱۰ امتیاز و با پرسپولیس به ۹۰ امتیاز رسیده است، مدیران این باشگاه درصدد آن هستند تا حضور پر قدرت خود در نیم فصل دوم به خصوص در جام حذفی را تداوم دهند.

با وجود اینکه مدیران تراکتور پس از شکست سنگنین در خانه برابر ذوب آهن مذاکرات بی نتیجه‌ای با یحیی گل محمدی داشتند، اما به ابقای خمز رضایت دادند که در نهایت خمز در توافقی دو طرفه از تراکتور جدا شد.

حال از تبریز خبر رسیده که مدیران این باشگاه قصد دارند مذاکرات خود با یحیی گل محمدی را به صورت جدی تری ادامه دهند تا در ادامه مسابقات پرقدرت ظاهر شوند.

البته با توجه به اینکه یحیی گل محمدی به دلیل مسائل اخلاقی اجازه فعالیت در فوتبال ایران را ندارد، مدیران تراکتور برای حضور این مربی روی نیکمت تیم خود باید به دنبال حل مشکلات سرمربی سابق پرسپولیس باشند.

احتمالا تا زمان معرفی مربی جدید تراکتور، محمد نصرتی، مربی مستعفی این تیم، تمرینات تبریزی‌ها را پیش خواهد برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->